FAQ

Hieronder lees je vragen die wij vaak van onze klanten krijgen.
Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@novirbv.nl.

Direct hulp nodig?

Stuur ons dan een e-mail en we nemen zsm contact met je op!

Veelgestelde Vragen

Als wij het product hebben verzonden, ontvang je via de mail een Track&Trace code. Daarmee kun je je bestelling volgen.

Je terugbetaling wordt verwerkt zodra jouw retourpakket is ontvangen. Je kunt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding verwachten.

De verzending is helemaal gratis.

Wanneer een klant bij ons een product bestelt, zorgen wij ervoor dat hij of zij het product naar alle tevredenheid kan gebruiken. Dit doen wij door bijvoorbeeld voldoende informatie te verschaffen over de werking van het product en goed bereikbaar te zijn voor klantvragen. Mochten er toch problemen ontstaan? Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing!

Je kunt binnen 14 dagen de aankoop retourneren. Een voorwaarde is wel dat het artikel daarbij in de originele doos of verpakking zit (voor zover mogelijk). Retourneren is gratis. Verder heb je als consument bij elke aankoop recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Alle producten van het merk Mancor hebben een jaar garantie. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Wij doen ons best om genoeg informatie te verschaffen over (de werking van) het product. Heb je toch nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de chat of de e-mail.

Op al onze producten zit een wettelijke garantie en een fabrieksgarantie van 1 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie

Heb je een klacht over onze producten of over onze service? Dat vinden we heel vervelend! Neem contact met ons op via het contactformulier of direct via de e-mail op onze contactpagina. Je krijgt binnen 7 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. We hopen natuurlijk dat we er samen uit komen, maar als je toch niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Kom je er niet uit? Onze klantenservice staat natuurlijk klaar om al je vragen te beantwoorden! Stuur ons een bericht